18. 7. 2016

JOURNEY TO FIGHT

Zdravím. 

Pokud jste si všimli, že mám v menu  v "MY NOTES 2016" cíl, že se chci zúčastnit závodu Spartan Race, tak Vám oznamuji, že jsem oficiálně přihlášena! Budu závodit 2. října 2016, a tak mě napadlo, že bych mohla dokumentovat a popisovat Vám moji přípravu, pocity atd.. V této rubrice tedy půjde hlavně o cvičení.
Pokud někdo z Vás náhodou neví, co je Spartan Race, krátce to vysvětlím. Jedná se o běžecký závod v terénu s překážkami. Já jsem se přihlásila na závod jménem SPRINT, který je dlouhý cca 8 kilometrů a obsahuje 15 překážek. Na každou překážku je jeden pokus a pokud se Vám to nepodaří, musíte dělat třicet angličáků s výskokem a pánským klikem. Brodíte se tam v ledové vodě a skáčete v bahně. Celkem drsný, nemyslíte? 


Mám z toho jisté obavy, jelikož nemám žádnou sílu v pažích. Fyzičku ano, osm kilometrů uběhnu.. Ale pokud jde o angličáky, nezvládnu jich udělat třicet bez přestávky. A proto jsem se rozhodla, že se opřu do tréninku, pokusím se Vám vše dokumentovat a "využiju" Vás jako motivaci. 


Co si o tom myslíte Vy?
Přemýšleli jste nad přihláškou?
Bude Vás tato rubrika bavit?
Zanechte prosím komentář (oplácím).


28 komentářů:

  1. Wow, to vypadá suprově. Taky bych do toho šla, kdybych na to, jak se říká, měla koule :D

    Skvělý nápad na rubriku! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě? Svým způsobem jsem k tomu byla trošku donucena :D můj tatík mě do toho pořád nutil, jelikož si to letos zaběhne už po třetí.. Tak jsem se naštvala, řekla FAJN a jdu do toho!
      Díky za přínosný komentář :)

      Vymazat
  2. Vyzerá to zaujímavo, tiež si myslím, že by si mala do toho ísť. Ja som sa dala tento rok na beh, ale mám zatiaľ úbohú kondičku, takže s tým stále bojujem...
    Držím palce

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  3. Mám kamarádku, která se Spartan race ucastni snad každý rok a co jsem viděla fotky, tak to vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj táta se do toho také zamiloval.. Uvidíme, jak to půjde mně:)

      Vymazat
  4. O Spartan race jsem hodně slyšela, nicméně nad přílášením teda nikdy do budoucna neuvažovala :D.
    Každopádně ti přeju hodně štěstí, je super, že se takhle chceš připravit. Určitě to pak zvládneš úplně v pohodě :D
    Jinak myslím, že to bude skvělá rubrika! fakt zajímavý nápad. A ještě klobouk dolů, já bych se tam nepřihlásila :D
    DENYII
    Omlouvám se za druhý komentář :D

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju moc! Noo, v pohodě to určitě nezvládnu.. Táta mi vždycky vypráví, jaký překážky mu nejdou.. A já, drobná a nesvalnatá holka to zvládnout mám? :D Jsem na sebe zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty bláho, obdivuji tě. :) :D Já bych do toho nešla. Ale věřím, že to zvládneš!

    Rubrika bude vážně super, už teď se těším na články! :)

    A budu samozřejmě držet palečky! :) J.

    www.jennysworldcz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Super, sama o Spartan race nebo podobném závodu přemýšlím. U mě je problém ten běh, tak jsem před asi 10 dni začala (znovu) běhat. Třeba se příští rok přihlásím :). Držím palce s tréninkem.

    OdpovědětVymazat
  8. No.. tak to je šílenost, přeji at se to podaří! :)

    Vee (from www.stastnavee.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
  9. Slečno hodně štěstí!! Obdivuju tvou odvahu:)

    OdpovědětVymazat
  10. Máš odvahu. Já bych se takhle dobrovolně asi nezvládla mučit, ale ve finále to musí být skvělý pocit vědět, že jsi tím prošla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to mučení :) Je to motivace:) motivace k tomu, abych se sebou začala něco dělat!

      Vymazat
  11. Na toto by som sa nenechala nahovorit :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to ti preju hodne uspechu a at se trenink i samotny zavod dari :) Docela bych to taky nekdy zkusila,ale letos urcite ne,teprve pred mesicem jsem po dlouhy dobe zase zacala poradnejc cvicit.

    OdpovědětVymazat
  13. Přítel závodil před rokem nebo 2, teď si nejsem jistá a poctivě teda trénoval myslím 4 měsíce předem, no taky shodil 20 kg :D.
    Jela jsem ho podporovat, takže některý překážky jsem viděla a je to drsný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to smekáám! Já na to mám necelé tři měsíce, tak uvidíme, jak mi to půjde:)

      Vymazat
  14. Tak hodně štěstí, budu držet palce a sledovat tvoje pokroky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja som asi pred dvoma rokmi odbehla spartan race! Bolo to ťažké ale zvládla som to. A pravdu povediac niak špeciálne som sa na to ani nepripravovala. :) Určite by som sa ešte zúčastnila ale kedže žijem teraz v zahraničí a spartany sa tu neorganizujú tak mám smolu. :) :D Ale určite si ho ešte niekedy v budúcnosti odbehnem :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář